نهال گردو در کرج و باردهی بالاتر برای رشد بدلیل شرایط اقلیمی
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو در کرج و باردهی بالاتر برای رشد بدلیل شرایط اقلیمی

خرید نهال گردو در کرج,برای رشد نهال گردو لازم است بسیاری از فاکتورها را رعایت کنید تا به نهایت باردهی و رشد گردو برسیم.گردو برای رشد نیاز به رسیدگی هایی دارد مثل آبیاری,کوددهی,هرس کردن و غیره.خیلی از عوامل برای رشد نهال گردو لازم و ضروری است که در اینجا می خواهیم به یکی از موارد مهم مثل شرایط اقلیمی بپردازیم.یکی از نیازهای اساسی و مهم برای رشد نهال گردو آب و هوایی است که در آن منطقه نهال گردو را کاشته ایم.

بهتر است نهال گردو در منطقه ای کاسته شود تا نیازهای سرمایی و گرمایی آن رفع شود.نیاز سرمایی برخی نهال ها به 1000 ساعت می رسد و برخی نیز اصلا به سرما نیاز ندارند.بهتر است نهال گردو را در منطقه ای بکارید که هوای مدیترانه ای داشته باشد و نیاز نهال بخوبی رفع شود اگر میزان گرما و سرما هر نهال محیا نشود حتما در رشد آن و کیفیت گردو تاثیر خواهد گذاشت.

شرایط مهم برای کاشت نهال گردو

یکی از مهم ترین ها برای کاشت ارتفاع مناسب از سطح دریا می باشد که باید به صورت درستی کاش در این ارتفاع قرار بگیرد.ارتفاع تا 3000 متر از سطح دریا خوب است اما در صورت بیستر شدن حتما با کاهش عملکرد رو به رو خواهید شد.حال باید بگوییم دمای هوا نیز بسیار در رشد نهال گردو تاثیر می گذارد دمای بیشتر از 42 درجه و کمتر از حدی می تواند نهال گردو را از بین ببرد.البته در برخی نهال گردو ها مقاومت بسیار زیاد است و به گرما یا سرما عادت بالایی دارند و آسیب جدی نمی بینند.

در کرج هوا به اندازه کافی گرم و سرد است و می توانید نهال گردو چندلر فرنور اسرائیلی و بسیاری دیگر را در این منطقه بکارید.گردو از آجیل هایی است که بسیار طعم خوشایندی دارد و با خوردن آن می توانید نهایت لذت را ببرید.انرژی که از گردو بدست می آورید بسیار زیاد است و با خوردن چند عدد گردو می توانید انرژی بالایی را برای بدن خود تامین کنید.

نهال گردو برای کاشت نیازهای اساسی دارد که بهتر است آنها را در نظر بگیرید تا به نهایت باردهی و کیفیت برسید.خرید نهال گردو در کرج براحتی از بسیاری از نهالستان ها انجام می گیرد.

نهال گردو-انواع نهال گردو-خرید نهال گردو در کرج-نهال گردو در کرج-خرید نهال گردو-خرید نهال گردو در کرج





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو در کرج , نهال گردو در کرج , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , فروش نهال گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: